Lidl i Oleofarm rezygnują z reklam w TV Republika po apelu Owsiaka


29 stycznia 2025
Bez kategorii  I  

W odpowiedzi na apel Jerzego Owsiaka, prezesa Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (WOŚP), firmy Lidl Polska oraz Oleofarm podjęły decyzję o zakończeniu swojej współpracy reklamowej z Telewizją Republika.

Lidl Polska, w oficjalnym oświadczeniu, zapowiedział, że jeśli Telewizja Republika nie dojdzie do porozumienia z WOŚP, firma zakończy emisję swoich spotów reklamowych w tej stacji po wygaśnięciu obecnych zobowiązań w marcu bieżącego roku. Przedstawiciele Lidla podkreślili, że ich działalność opiera się na wartościach takich jak szacunek, empatia i wrażliwość na potrzeby drugiego człowieka.

Z kolei Oleofarm podjął bardziej stanowczą decyzję i ogłosił natychmiastową rezygnację z reklamowania swoich produktów w Telewizji Republika. Firma zaznaczyła, że w swojej strategii kieruje się wartościami, które nie pozwalają na wspieranie treści godziących w szacunek i równość między ludźmi.

Decyzje obu firm pokazują, że biznes coraz częściej reaguje na kwestie społeczne i etyczne, uwzględniając wartości humanitarne w swoich działaniach marketingowych.

Warto tutaj zaznaczyć, że wszystkim wiadomościom na ten temat towarzyszy analiza mediów opracowana na zlecenie naszej fundacji. Dziękujemy wszystkim osobom, które zaangażowały się w zbiórkę pieniędzy na ten cel. Więcej czytaj tutaj.

kategorie:

Bez kategorii
  I  

tagi:

Czytaj więcej
Przewodniczący Maciej Świrski

Kilkadziesiąt skarg i wyroki Sądów. Do tej pory KRRiT nie ukarała żadnego nadawcy za homofobię. Wpieraj nasze działania!

Bądź na bieżąco – zostań naszym darczyńcą i otrzymaj dostęp do newslettera.

Zapisz się do newslettera